جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه

بیشتر افرادی که تور ترکیه نوروز 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر می باشد که همچون مرواریدی بر دریای مرمر می درخشد.

 وقتی شما در منطقه اورآسیایی شهر استانبول هستید، یعنی همان قسمتی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه

یکی از نکات جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست ها تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جزایر دریای مرمره که از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه 94 از این جزایر زیبا دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی استانبول باشد.

 

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,اماکن تفریحی استانبول,مراکز دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: